Nu är det slut på semestern

Nu bor jag hos Linda och Gabriel i Sundsvall några dagar! Och hur trevligt det än är så längtar jag bara till Latikberg, för där är det underbart trevligt. Men, där är där man inte är, och här är där man är. Och nu är jag ju här.

Anledningen till varför jag inte bor hemma när jag är här, är helt enkelt att jag inte bor här längre. Den sista juni tömde jag min älskade lägenhet och flyttade till Umeå. Så nu är jag i Sundsvall för att städa upp lite i butiken tills Anna-Karin kommer och tar över regerandet. Själv ska jag numer regera Kungspassagen ett år framöver. Så har ni inget för er, kom in och skrik hej åt mig. Jag finns på BikBok, för ungefär ett år framöver, från och med den 3 augusti.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Umeå you say? Jag kommer in och vinkar så fort jag är i krokarna! Allt bra annars också? Skönt att vara tillbaka?

Postat av: cornelia

min första bild i huvudet va att gå förbi och ta i riktigt från tårna nerhukad och vråla "HHEEEEEEEEEJJ!" haha, skulle vakterna komma då?

2009-07-26 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback