Updatedatedatedate

Jo, Cornelia. Allt är ok och inte uppochner. Det jag ville säga med onsdagens inlägg var att jag haft en mycket trevlig kväll. Men jag uppskattar att du bryr dig. Så du får en puss, på valfritt ställe. Men jag förbehåller mig rätten att vara selektiv vid utdelandet av denna puss. Tycker jag inte att det är ok, så blir det inget av. Ok?

Torsdag var också en trevlig kväll. För den som vill veta. Den bestod av tacopaj, kalkyleringar, geni, BJ-glass och superbt sällskap i min mycket städade lya.

Fredag var liksom bara jobb. För den som vill veta. Men Christina är trevlig att komma hem till. Och tur är ju det eftersom hon är här nästan JÄMT.

Idag är det jobb igen. För den som vill veta. Och dessutom är det 50% på valfri vara på BikBok i hela Sverige för alla kunder. Komsi komsi.

Jag och Christina börjar tappa matinspiration. Vi har i det närmsta avverkat de rätter vi gör bra vid det här laget och det känns inte ok att börja om från början. Kan någon vänlig själ snälla, snälla ge oss tips? Vegetariskt är ett måste eftersom Christina är en såndär som tycker grejer. Typ.

Nu ska jag rycka upp mig. Sluta oroa mig för grannens katt på balkongräcket. Plocka med mig virkböckerna och åka till jobbet. Jag ska inte virka på jobbet. Jag ska bara vara illegal och kopiera upp alla intressanta mönster för att sedan returnera böckerna till la biblioteque. So sue me.

OCH JO, OMVÄND GÄSTBOK I NÄSTA INLÄGG. OM NI VILL FÅ EN PUNKT SÄG TILL. JAG ÄR VÄLDIGT TILLMÖTESGÅENDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback