Umepumeloveydovey

Det är alldeles ljuvligt att vara hemma i Umeå. Onsdag morgon åkte jag hit i syfte att mala sönder hjärnan på möte med världens bästa region, och när det väl var färdiggjort så var det bara att slappa järnet. Då jag är fattig som tre kyrkråttor KAN jag omöjligt röra mig utanför hemmet, så jag sitter helt sonika rätt upp och ner och gör följande:

- äter
- virkar
- läser
- filmtittar

Fick jag det inte bäst, så säg.

Onsdagkväll drog jag och mamma en vända uppå tidernas kallaste vinda för att jaga lite kläder och vad hittar vi inte där? Jo, världens snyggaste 80-talskavaj med axelvaddar, gamla urblekta herrjeans som går helt utmärkt att dra upp i midjan med ett skärp och rulla till i benen samt en gammal favoritsticketröja. Dessutom hittade jag en halvfärdig sticketröja som gick helt utmärkt att sy ihop till en väst. Nu är sommaren klappad och klar.

Fick jag det inte bäst igen, så säg.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Vindskläder, det är grejer det. Jag blir smått avis hördu. Allt bra annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback