onsdagspepp är livspepp

återkommer

men, i korta drag - knäppa med fingrar, svänga med benen när man går, diskutera surdegskonceptet, citatteckengesta, trevligera. plus att gå mitt i gatan, peta i limen och inte skaka sina lurviga. snarare smådansa med axlarna. det är också okej. hej.

trevlig. helt enkelt. på ett sätt som man tycker är behagligt och trevlig och behövligt. ingen prestige, bara samkväm. et cetera, et cetera.

nu återkommer jag nog inte, för jag vet inte vad som kan återkommas med.

men det är en frisk trötthet som bor i våra sinnen nu. inte sund. men frisk.

en salem al fakir-kväll. utan salem al fakir-musik. frågetecken.


Kommentarer
Postat av: cornelia

jag förstod ingenting ^^

allt ok eller uppochner? :)

2009-02-27 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback