Idag suger lite lätt

Vill ni veta varför idag suger lite lätt? Jag skiter blankt i om ni vill eller inte, jag tänker tala om det för er ändå.

1. Jag har jobbat från 9 till 20. Det kunde vart värre, men det hjälper inte att höra.
2. Jag hade lagt ner paprika i min kycklingpyttlunchlåda, fastän jag vet att jag inte gillar paprika i mat särdeles anmärkningsvärt.
3. Jag hittade ett jättebra ord igår, men imorse när jag vaknade hade jag glömt vad det var.
4. Jag drömde att min förra pojkvän kom hem till mig och min familj med sin nya flickvän. Och han mobbade mig.
5. Sandra's kalvningsdatum var satt till idag, men NEJ. En jävla stil.
6. Mina äggstockar lossnade precis från deras fästen.

Men okej, världen är rätt så godkänd ändå. Lite skit rensar magen liksom.

Kommentarer
Postat av: marlene

hoppas vi ses snart!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback