Ge mig

Cheese.

Christina sitter och pluggar och ska så göra framtill klockan är slagen 23.20. Således sitter jag vid datorn och letar efter saker att göra. Febrilt. Jag har hört att Internet ska vara stort, men tydligen inte stort nog för mig. Tilläggas bör att det är till stor del passiva sysselsättningar jag letar efter. Såna som varken kräver engagemang, tankeverksamhet eller fysisk aktivitet. Men de ska roa. Tips?

Chansen må vara liten att ett tips trillar in inom de närmsta 20 minuterna men det är värt ett försök. Om 20 minuter måste jag dras med Christina igen.

Chockartat nog så är jag inte less på henne, fastän hon bor på mig. Ja, på mig. Så jag lider inte av att dras med henne. Det är snarare en välsignelse.

Hittills har jag inlett alla stycken med ch-ord, märkte ni det? As of now får det dock vara slut med det. Det krävde för mycket tankeverksamhet, och det är inte okej.

Tack förresten hörrni allihopa för de superba middagstipsen. Det blev varma mackor. Känn bara hur jag pepprar er med flaming blixtar från my evil eyes.

Jag ger mig nu. Ajöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback