Det är bara att bita ihop och sympatikrysta

Jag har gått runt och sett tokig ut hela dagen. Galenögat har varit framme.

Det är bara så spännande, jag är så ivrig och förväntansfull. Imorse vaknade jag till ett sms om beskedet att Sandra skulle inta BB. Och så var det med det. Jag har inte hört av mig på hela dagen, för jag tänkte att de säkert har det de gör men jag kan snart inte hålla mig längre. Jag är så nyfiken. Och jag vill att den ska komma NU, men bäsen kommer när bäsen kommer.

Tänk att Sandra och Erik ska bli föräldrar. Tänk, bara tänk. Det är så stort och fint och tjusigt. Jag är så glad för deras skull.


Kommentarer
Postat av: Sandras Annelie

haha okey jaaa jag lovar att uppdatera så fort jag vet nått men förmodligen lär hon höra av sig till dig också... =)

Postat av: Sympatikrystexperten

Har bebis kommit än?! Jag sympatikrystar jag med!

2009-02-10 @ 15:25:39
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback