Dagens ämne; Min Pappa.

Min Pappa är rolig ibland. Just nu sitter vi här i en intensiv msn-konversation där han hejvilt ändrar typsnitt och färg, för att det är "häftigare så".  Sen skickar han msn-bakgrunder, för att de är "fräna". Sen påstår han att han lärt sig något som kallas sms-språk och tillägger, and I quote; "impad lr?".

Så här gör jag då; fnissar lite lätt, försöker på ett fint sätt säga att turkos kursiv kanske inte är så 'femtioårig man' och till slut ger jag upp och låter karln hållas.

Men jag gillar det. Varför vara konservativ och seriös när man kan göra världen lite roligare med att go bananas på msn när man är 50 bast?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Sweet little child of mine...........I´m so proud.



Älskar dig sååååååååå mycket.



kram /pappa

2009-02-03 @ 18:46:42
Postat av: cornelia

jamen det är väl härligt att han vill ha lite färg i tillvaron! det blir ju mycket gladare i alla fall :))



psst johanna! gå in på
www.it's a house.blogspot.com

tävling pågår hos lina :)

2009-02-03 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback