Sånt man mår bra av

Hej, vad jag är uppdaterad, sa bloggen.


Nä, jag har så fruktansvärt mycket att tänka på och hinna med när jag inte jobbar så jag har inget liv att skriva om. Inte för att jag hade det förut heller =) MEN, på onsdag börjar livet. Och det ser ut såhär;

- 4 dagar i Vilhelmina
- 3 dagar dygnetruntjobb i Sundsvall
- 4 dagar i Dublin med världens bästa BikBok-crew (världens bästa 2008 säger du, världens bästa i alla väder säger jag)

Och sen fortsätter livet med halsbrytande jobb fram till augusti. Så ser planen ut.

Hemma i Vilhelmina blir det Latikberg och familjen Strandberg-Mårtensson ett par himmelska dagar. Jag vet redan nu att jag inte kommer vilja åka hem, och lider således redan av separationsångest. Hur kan man inte vilja stanna så här för evigt? Naaaaw.


Resten av tiden ska jag mobba mina småbröder tills de börjar gråta och jag får trösta dom. That's how I roll.

Innan detta ljuvliga äventyr tar vid så blir det korv och potatis, disk, tvättning och packning. Och igår köpte jag en skiva med Tchaikovsky så resten av kvällen ska jag dansa låtsasbalett.

Kommentarer
Postat av: Anna

Dublin? Låtsatsbalett? Lycka till med alla projekten hörrudu, klappa lukas på huvudet från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback