Terapitips

När jag verkligen inte har något att göra, eller lust att göra något, inte vet vad jag ska göra eller bara inte orkar; då brukar jag allt som oftast se en film. Men då vet jag heller aldrig vad jag ska se, också känns allt dubbelt hopplöst, för jag orkar ju egentligen inte se film. Då brukar jag se The Royal Tenenbaums. Jag blir alltid på bättre humör, jag orkar alltid se hela filmen utan att snabbspola och ja,... den kan vända på hela dagen. Man blir lite lätt hoppfull. Bland annat.

Det är en av mina absoluta favoritfilmer, och jag kan varmt rekommendera den till alla människor. Oavsett dagens sinnestillstånd.

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, ja vi kan väl försöka planera in så vi hinner ses. vilken dag kommer du och när åker du?



ja, tröjan harknappar i ryggen och är från bikbok :) kram

Postat av: linnea

då kommer vi lätt hinna styra upp något.

2008-09-20 @ 21:44:47
URL: http://linwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback