Nu ligger landet igen.

Jag har frågat min bror, men får inget svar, så nu vänder jag mig till er för hjälp; är det någon som vet hur det känns när man har besvär med benhinnorna? Känns det som om benen ska ramla av?

För så känns det hos mig.

Och apropå juveljobbet, som fröken Ivarsson så förnämligt kallade det, så ska jag absolut berätta hur det står till. Det stämmer mycket väl att jag jobbar som butikschef på BikBok i Sundsvall, och ni ska få all the juicy details. Förutom de hemliga. Något hemskt fisförnämt, som jag kan delge, är att vi imorgon får butiksbesök av både regions- och landschef. Och innan det ska jag upp till centrumledningen på bc-möte. Och dagen efter ska jag på regionsmöte i Umeå. Utöver det har jag prick idag fipplat med ett modem och fört över all inventeringsdata till huvudkontoret. Modemet och handterminalerna kom till oss i något som mycket väl skulle kunna liknas vid en bombväska. Sen ska jag också ägna en liten stund åt att imorgon konferera med Carlings butikschef över huruvida man borde ställa upp på modevisning eller ej. Mest för att han ser ut som en Carlings-pajk, annars skulle jag inte vara så ivrig att kuta dit. Jag har ju i princip redan fått svar på mina frågor... men vad för en slug tös vore jag inte om jag inte utnyttjade mina tillfällen?

Spännande saker... Jag må låta lite viktig, meeeen, då är jag ju också det.


Kommentarer
Postat av: linnea

du är viktig

2008-09-22 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback