fräscht och så

Som den spontanitetutövare jag kan vara from time to time åkte jag hem till Vilhelmina i torsdags. Kalasbra outofthebluegrej att göra. På direkten hämtade Sandra upp mig för en kommaikappmysövernattningskväll i le berg latique ackompanjerat av äppelpaj och diverse andra tilltugg. På vägen stannade vi på macken för att inhandla en tandborste åt mig, utbudet bestod av eltandborstar och två-pack barntandborstar. Ja frk Ivarsson, det är OK vi talar om. Den tävlingssugne är välkommen att gissa vad jag slutligen valde, priset blir ära och berömmelse.

Gokvällen var enbart en uppladdningsfas för vad som komma skulle. dagen efter scoutade vi nämligen lämliga hus åt mig i byn samt drog iväg till Heligfjäll. I Heligfjäll traskade vi längs memory lane, fikade cocosbollar hos Carin och Stig samt gick Kamratstigen. Å, forna dar. Sista kvällen i Villepille ägnades åt att umgås med Snootfroot, med häng som i the good old golden days.

Nu är jag hemma i Umpe igen, och imorgon åker jag hem till Sundsvall.

Jag har klappat mycket djur de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Fröken Ivarsson

Men barntandborstar är inte fy skam (vilket jag gissar på att det slutliga valet blev, ära och berömmelse till mig?). Då tvingas du liksom att borsta en tand i taget, eftersom dom är så små. Hursom, jag ska beställa hem tandborstar till nästa sommar med ditt namn tryckt i rosa på. Kommer du och handlar av mig då?

2008-09-29 @ 17:03:31
Postat av: Fröken Ivarsson (igen)

JAG VILL OCKSÅ GÅ KAMRATSTIGEN!

2008-09-29 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback