vänder på kappan, i en helt annan betydelse

Jag har alldeles nyligt fått spy ut all min ångest på en mycket fin vän och person. Välbehövligt var ordet. Och vet ni vad? Det fungerade!

Innan d-dagen så: var allt dystert, fick jag horder av räkningar på posten, kunde jag inte sova, hade jag bunkrat upp med hemlängtan och en massa inkapslade känslor av alla dess slag. Sen missade jag bussen nästan varje morgon.

Efter d-dagen så: är allt glatt, är det roligare att skratta, vaknar jag utvilad, har jag fått lönebesked + en massa gratisgåvor från Ica. Och jag känner mig inte instängd längre. Och jag har budat till mig ett par skor för enbart 50 pix. Och jag fick Stolthet och fördom med posten (vilket är en kul historia i sig). Och jag har till och med gått på bio.

Ibland är allt man behöver en lyssnande själ och a good cry. Works like a charm. Try it, you might like it.




Och Christina, jag hoppas du slapp se honom bajsa.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson, it is

Små breakdowns är välbehövliga för hälsan, det tror jag absolutelyy. och att missa bussen - det är något som gör var människa gravt deprimerad. det spelar ingen roll om en ny kommer fem minuter efteråt. själen är redan sårad. aj.

Postat av: cornelia

vem har bajsat?! haha

2008-10-25 @ 02:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback