Vad hände?

Hur kom det sig att jag började gapa en hel massa om Idol? Vem är jag att kasta sten? Det är inte mitt område riktigt, känner jag. Härmed överlämnar jag till proffsen. Om det nu finns något sådant som proffs. Men, på bästa Mr. Irving-manér; även om jag nu får lite ont i magen av att titta på't så duger det finfint som bakgrundsunderhållning en solokväll.

Icke godkänd underhållning en solokväll, framförallt en solofredagkväll, är att leta fram golvet som på något mirakulöst vis blivit övertäckt av kläder och diverse prylar. But then again, det är ju underkänd underhållning vilken dag som helst.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Högst underkänd underhållning indeed. Dock kan du, när du passerar sthlm, få visa mig hur man letar fram golvet. Vore väldigt välbehövligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback