Manad ut

Fem saker i min frys: Noga utvalt - leverbiff, indonesisk köttgryta, kroppkakor, blåbär och frysklampar.

Fem saker i min garderob: Noga utvalt igen - x antal rutiga skjortor i alla längder, former och material (flanellisarna är favoritisarna - goes without saying), ett par gamla skyhöga kostymbyxor med bananben, hyllor med hyllor med hyllor av BikBok-kläder, ett lager av bikkans underbara ulliga strumpor samt en citronsorbetgul dröm som jag ska bära på min bröllopsdag.

Fem saker i min väska: En filofax stor som ett traktordäck och viktig som ett värmeljus i december, en mössa om det skulle bli kallt, försvarets hudsalva och just nu även en ny grej jag provar på; you might have heard of it - lipgloss. Mitt luktar kanel och gör mig julviljahaig något så kopiöst. Femte grejen får bli skräp.

Fem saker i min bil: Äger ingen sådan, och lika bra är väl det - jag har inget körkort. De bilar jag mestadels åker brukar innehålla en gps, säkerhetskameror, tarifflistor, taxichaufförer och en plånbok som gapar efter mina stålar.

Now you know.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson (ja - igen. stalkerfasoner?)

Tjodu, jag har minsan utmanat dig nånstans långt ner i min blogg. antag den pronto pronto

2008-10-21 @ 09:07:45
Postat av: marlene

jag önskar bild på följande kreation:

ett par gamla skyhöga kostymbyxor med bananben.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback