Idag vill jag bjuda på en höstbild.

Så ni får se hur jag ser ut nuförtin! Jag ser ut som, ja, som jag ser ut helt enkelt. Med olikstöra ögon och hela köret. Asymmetri är ju min grej, i alla lägen. 

Tittar man inte alltför noga kan man tro att jag befinner mig på någon mysigt magisk plats, men i själva verket står jag framör en enslig stackars buske vid Navet. Hade jag knäckt koden och tänkt efter, innan, så hade jag visat er hela mig. Ty jag hade sådana tjusiga skor idag, och en smäcker kjol därtill. Men då hade ni å andra sidan fått se Navet i dess helhet, vilket inte riktigt kan klassas som en bjudapågrej, om jag får ha ett finger med i spelet.

Den lilla piggen (har den ett namn?) på baskern vill jag tänka mig fungerar som en antenn, rakt upp till moderskeppet. Some day they'll come get me.
Any day now...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så himla fin! Puss my love.

Postat av: Fröken Ivarsson

Haha, well - du kan förvänta dig en hel massa inlägg framöver. Mitt jobb är inte vidare, ja, aktivt så att säga. Därför missbrukar jag blogg.se numera.



Och du, unga dam, har också massproducerat blogginlägg. Jag hinner inte med. Sicken söt basker skulle jag säga också, du ser ut som ett litet sundsvallshallon. (det är en komplimang)

2008-10-21 @ 09:02:25
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback