Brevet till Christina

Hej Christina!

Hur mår du? Vad gör du? Var bor du? Jag saknar dig som en bonde saknar mjölken när kon står i sin. Ren gissning, vad vet jag om det egentligen?

Hursomhelst, jag mår bra, men jag råkade dammsuga upp en kantbit till vårat pussel häromdagen. Det gjorde mig lite ledsen. Men sen kom PIB-Johanna och övernattade i mitt vardagsrum. Hon hade med sig guld, rökelse och myrra vilket genast gjorde att saker och ting kändes lite bättre. Egentligen kom hon bara med te, men det var två sorter...

Din pappa tittade förbi i butiken igår förresten, vilken guldklimp! Vi talte om Vimeken (han har byggt klart bron nu) och framtiden och han fick mig att lova att jag ska höra av mig om jag behöver hjälp med någonting, någon gång. Han behöver ju någon att ta hand om nu. Om jag inte misstar mig så hade vi en deal där? Jag får agera substitute daughter medans du är iväg, eller hur var det?

Det viktigaste jag vill framföra är detta; imorgon bitti ska jag fara iväg och rida på islandshästar. Jag tänkte att du skulle få veta. Fick precis veta att det ligger i Viksjö. Åh, jag kommer bli så kluven inför framtiden nu.

Sen är jag fortfarande hemligt kär i Christoffer Hiding, men det behöver du inte säga till någon. Du får googla och youtuba pojken, jag orkar icket tala mer om saken.

Christina, ingenting är särskilt roligt längre, nu när inte du är här. Förutom jag såklart, jag är fortfarande rolig.

PUSS TILL DIG FRÅN MIG
ge en air hug till pandan också


Kommentarer
Postat av: Im yours

Fan gud i helvete vad fin du ar.

Jag har inte mkt till internet har sa du har minsann ett fint brev att vanta som ar skrivet pa det fina goa handskrivna sattet.



Jag mar super och hoppas du mar super. Ta hand om hastarna at mig! Och ta hand om far min!

kramkramkramkram och massa massa kram!

2008-10-05 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback