Any takers?

Jag skulle gladeligen anställa någon som förser mig med mat. Det får gärna vara den mat jag önskar, och jag vore tacksam om den dukades upp närhelst jag ville ha den.

Just nu är jag hungrig och sugen något så in i jorden. Så jag tänkte "okej, låt oss inmundiga ostriskakorna jag köpte i förrgår". Nejmen, se där, det var inte ostriskakor. Det var riskakor med solros- och sesamfrön.

Följaktligen vill jag även ha en personal food shopper.

Det är fullt möjligt att en och samma person kan komma att få fylla båda tjänsterna.

Kommentarer
Postat av: Anna - the kitchen nightmare

Göm undan alla vassa föremål, allt som blänker och lås kylskåpet. Det är de enda kraven jag har, innan jag tar jobbet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback