Wocka wocka wocka!!!

Imorgon kommer Sandra och Erik hit! Det känns superdupermegajättenice. Innan det måste jag städa, och det går inte framåt må jag säga. Hade det vart i butiken hade stöket varit borta och organiserat på en timme, max. Men hemma? Hallå där, jag är ju ledig ikväll. Det bär emot något så fruktansvärt, det kommer ta minst tre timmar innan allt är ihopvikt, jag är en redig latmask när det kommer till min hemmiljö.

Nåväl, jag är annars förbaskat nöjd med mig själv idag. Och imorgon när regionschefen kommer ska han minsann få höra att jag är jätteduktig, för det tänker jag tala om för honom. Jag insåg idag att om jag skulle komma till min butik och söka jobb skulle jag anställa mig själv utan att blinka, inget dumt betyg. Det får mig att känna mig lite som Young Squire Trelawney / Mr Bimbo. Jag har dock inte tid att fundera mer på det, hur gärna jag än gör det, ty jag har druckit mig kissnödig på apelsinjuice och har därtill ett lustigt hus att vända tillbaka till vettig form.


Kommentarer
Postat av: Ansiluring

Likheten är slående, verkligen. Jag ser fram emot en liten "såhär gick det till när johanna fick sitt jobb och flyttade till sundsvall och tiden sen dess"-sammanfattning snart, jag är nyfiken. Ha en kalashelg med bebismagade sandra nu du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback