Jag bygger upp

Har precis kommit hem från THE kick off i Oslo, och det var magnifikt! Strålande! Och alldeles, alldeles underbart.

Jag är utpumpad, tärd, osoven och lammen i kroppen. Men full med glädje och livslust! I can't help but feel that this calls for a blogginlägg. Ett långrandigt sådant. Fullt med precisa, små delikata och utsökta detaljer, som kommer få era öron att trilla av på grund av severe boredom. Men vettni, det ger jag den i, för jag måste föreviga den här känslan. BikBok har verkligen gjort det så himla bra.

Och vettni mer? Jag ska få åka till Dublin. Mer säger jag inte, för mer vet jag inte.

Men inte idag. För idag är jag just precis utpumpad, tärd, osoven och lammen i kroppen. Och jag tänker ta denna stund till att sura. Och varför då? JO, för att:

 - det inte finns några chips hemma, däremot finns det dip som hånskrattar mig rakt i ansiktet så fort jag öppnar kylen
 - jag är hungrig, men vägrar öppna kylen igen, för jag gillar inte hånskratt sådär övermycket
 - jag var dum nog att boka tvättid just den här dagen
 - den tvättmaskinen som förut var den långsamma, har förvandlats till den snabba i och med tillökningen i tvättstugan
 - båda maskinerna has been going at it för ca 2 timmar nu, utan att komma till skott


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig för du är bara så himla du.....

2008-11-01 @ 22:51:05
Postat av: Anabanana

Nu byter vi jobb. jajamensan, det gör vi. Imorrn åker jag till sundsvall och övertar bikbok, tvättmaskiner och dipen i kylen. Du får en förvirrad pojkvän, ofungerande element och ett jobb som växelhäxa.

Postat av: Sabitha

Hej! Jag har utmanat dig i min blogg!:)

2008-11-03 @ 15:08:09
URL: http://sabithaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anna (med stalkerfasoner, igen)

Jag har faktiskt också utmanat dig i min blogg. juu. faktiskt.

2008-11-04 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback