Hujeda mej och pilutta dej

Hujeda mig:   06-15 imorgonbitti ska jag halka iväg mot Umeå tillsammans med city-Johanna. Med förhoppning om att inte halka särskilt mycket alls. Väl där ska vi möta upp med en ensemble av utomordentligt rart och skärpt kvinnfolk. Och en man, som även han är rätt så rar och skärpt. I vanlig ordning har jag lite resfeber och hoppande nerver inför mötet i sig. Jag har också mensvärk, vilket i och för sig också är i vanlig ordning. Om jag nu valde att simma snabbast så får jag väl stå mitt kast och uthärda... right? No complaints.

Pilutta dej: Nja, det blir väl mest pilutta mej kanske. Eller nä, pilutta dej, för jag kommer ha en toppendag imorgon, lära mig massor med vettiga saker och få surra med världens trevligaste folk. Men samtidigt; pilutta mej. På grund av nerverna, mensvärken, halkan och valet att inte klaga.

Det är ju så mycket härligare att klaga än att hålla tyst.

Jag bjuder denna dag på en bild från Oslo, och på en gång en av brudarna jag får lov att hänga med imorgon. Så pilutta er för jag hade jämarns skoj och en gudomlig klänning! Och en crazy frill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback