UUsch!

En ny dag idag.
Om sju dagar, då flyttar jag. Det är snart. Jätte.
Jag vet inte vad mer jag ska uppdatera er om. Jag har ingenting jag riktigt kan skriva något om...
Jag gör som så många gånger förr, punktform. Min bäste vän.

 - Jag måste klippa mig, snart ser jag ut som unge herr Scissorhands
 - Jag har precis pressat mig igenom första säsongen av One Tree Hill, bara för att minnas, och det är toppen...
 - ...likaså Hemmakväll. 50 penningar för en Dvd-box, i sju dagar. Sådant gillar jag. Jätte.
 - Jag har börjar använda sandaler, mest för att härda mina stackars blodlösa fötter. De blir gråblå när de fryser, vilket innebär att de är gråblå mest hela tiden nu.
 - I  förrgår satt jag ute i parken och huttrade om vartannat i fem timmar. Envis var ordet.
 - Igår såg jag väldans mycket OTH och åt pizza hos mami och snurre
 - Idag ska jag äta ugnsgrillade pizzarester, dra ut en sväng i parken, jobba, hjälpa storebror att flytta

Det är hemskt mycket flytt nu, och jag har inte ens en kartong. Förhoppningsvis får jag ta Sebs rester, det vore guld och gröna skogar.

Inatt drömde jag att jag fick rida på världens raraste häst. Jag ville bara grina när jag vaknade och upptäckte att det bara var fantasier. UUsch! Jätte.

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Men unge herr scissorhands är hetare än hetast så risken finns att om du inte klipper dig så kommer jag och stöter på dig inom en snar framtid. Btw, förlåt för att jag var helt borta och flummig när jag träffade dig på stan häromveckan. Jag var på väg till bussen och stressad som få. Jag hann iaf uppfatta att du skulle till sundsvall - hoppas flytten går bra och att du trivs där nere. Skönt om dig. tjohej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback