UUsch 2!

Idag är en jättebra dag, på många sätt. Men jag har en thing för följetonger. Säger vi. 

 - Det har varit varmt, jag har klippt mig, jag har suttit i parken, jag har träffat personer jag inte mött på evigheter, jag har fått nära min livemusik-hunger, jag har skrattat.
 - Det har varit jobbigt för mina ljuskänsliga ögon, mina nerver har fått sig en tre par rejäla törnar, jag har misstänkt magsjuka, jag har klippt mig så jag inte ser klok ut, jag har sjunkit ihop till en miniliten utrotningshotad insekt. 

Idag är en okej dag. Nästan lite mer än okej, eftersom jag fick lite revansch mot mitt eget agerande. Sådant kan man ju aldrig få nog av. Rubriken får bli som den blir, sen får ni tänka att tvåan står för att det finns en andra sida av uschet, som är toppen.

Solsting kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback