Självförstärkning

Ja, hej och hå. Snart börjar min näst sista vecka på BikBok 666. Det känns märkligt, med tanke på att det till stor del varit hela min värld det senaste halvåret. Nu kommer istället K02 svepandes in och tar dess plats... Det är stort, på så många sätt, för mig.

Äsch. Jag har iaf spikat en lägenhet, så nu är jag på gång. Ska börja rensa skräp nu i veckan, sen blir det att packa för brinnande livet. Förhoppningsvis får jag börja flytta in runt den 4 juni. Jag kommer bebo övervåningen i ett litet gårdshus, ganska centralt. Där har husägaren nylagt parkettgolv, målat om och donat, de senaste veckorna. I badrummet är det lila mosaik, klinkers i hallen, takfönster i något av rummen och snedtak på vissa väggar. Jag tror det kommer bli hur bra som helst, hyresvärden är dundersnäll och vi har suttit och pratat bort en del i tid i telefonen redan. Det kommer bli bra, bestämmer jag. Dessutom bor jag inte långt från skogen, så jag kommer nog känna mig som hemma!

Dessutom har jag precis satt målen för min butik, så nu vet jag vad jag har att sträva efter och gå på. Därmed känns det inte lika långt bort och obegripligt längre. Jag är nog redo, ändå... heeee.

Kommentarer
Postat av: Elina

Johanna, det låter underbart ju!

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig, kommer följa dig här via din blogg så jag inte missar något. Fyy vad spännande att vara butikschef!!



Lycka till med flytt och allt, jag är vansinnigt less på flytt och ser inte alls fram emot att besikta lägenheten men det är skönt att känna att man avslutat ett kapitel. Det är som bara att börja skissa på ett nytt, med planer och allt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback