Problemlösning

Lite så här känns det nu och idag och lite nu och då

62433-45

Det får mig att tänka lite på när jag, way way back, hade hår att fläta. Ibland blev jag pissur bara för att det inte blv riktigt rätt. På det problemet hade jag två lösningar, varav båda var väldigt ogenomtänkta:
1. Hugga av mig armarna så jag kunde fläta håret från enklast möjliga håll. Jag kom snabbt fram till att det inte skulle gå, för jag skulle inte kunna se håret...
...och det var så jag kom fram till följande:
2. Hugga av mig huvudet. På så vis skulle jag kunna placera huvudet framför mig. Problemet med detta var samma, jag skulle inte kunna se håret nu heller för ögonen sitter fortfarande framför håret. Jag blir så arg.

Kanhända skulle det funka om man högg av sig armarna och använde en välriktad spegel istället? Det kanske inte skulle bli perfekta flätor, men man skulle i alla fall slippa trötta armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback