Det här med att ha monstruösa 34:or visar sin fördel än en gång

Jag gick på Stadium igår för att köpa joggingskor, eftersom jag inga har och precis upptäckt att det är rätt roligt att kuta runt i skogen. Så jag provade och provade, men de minsta storlekarna de hade på senior-skorna var 36, och de satt inte önskvärt fint. Jag var fem sekunder från att ge upp när jag såg barnsko-hyllan. Kalas tänkte jag och började leta mig fram bland rosa och blå små saker. Till slut hittade jag ett par Nike Run, rosa (såklart) som satt jättebra. Dessutom var de 900 kronor billigare. Självklart har de inte lika bra dämpning som seniorskorna, men det är inte som om jag hade tänkt springa livet av mig ändå...


skor1

Jag provade de igårkväll på elljusspåret och det kändes hur bra som helst. Vi kan nog bli goda vänner.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också små fötter och det är verkligen oerhört praktiskt, både för mig och min plånbok. Sista veckan på bikbok säger du, vart tar du vägen sen och så då?

Postat av: Nathalie

Varför går du till stadium och köper joggingskor, när jag kan fixa bra och billiga till dig?!:) Fy!

2008-05-17 @ 14:30:38
URL: http://nathaliebystrom.webblogg.se/
Postat av: stina

jag har helt glömt bort vårat lägenhetsprat! alltså, vart är det den ligger egentligen?

2008-05-19 @ 23:39:00
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: glansig majskolv

Har jag nagonsin sagt att du är bäst? eller att estniska tangentbord har üäö men inte ett sött litet a med en rund söt ring över? eller att jag har fatt större bröst?

2008-05-20 @ 22:42:13
Postat av: fruitcake

JOHANNA! Nu får du skärpa dig. Uppdatera! Jag vill läsa om ditt nya liv. NU

2008-05-26 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback