Saker som inte är kissiga

För att bryta min senaste kissighetstrend så kör vi tvärtomstuket. Går man runt och tycker att allt är kissigt så blir man lite kissig själv. Såååå, för att liksom highlighta det goda i livet och känna pepp gör vi det såhär.

Första saken som inte är kissig: Jag har klippt mig, äntligen, och jag tror det är bland de första gångerna jag går från frisören nöjd. HårizontLiv gjorde det bästa jobbet någonsin. Jag är sjukt nöjd, och de flesta andra jag träffat också.

Andra saken som inte är kissig: Jag har upptäckt hur härligt det är att rulla över till andra kudden när jag snoozar. Detta är också kudden som gått från att vara tegelston till typ ett cumulusmoln.

Tredje saken som inte är kissig: Inatt när jag åkte taxi hem från jobbet (som i och för sig var kissigt) botades min taxiskräck. Jag har som varit rädd taxichaufförer sedan en väldans obehagligt mardröm för några månader sedan. Han var ju hur trevlig som helst och generös och hela köret. Tänk vad man kan dela med sig i en taxi. Och ja, har ni förresten tänkt på att det heter The Stadium?

Fjärde saken som inte är kissig: Batman II. Han är inte alls kissig. Han är perfekt till att krama, till en extra kudde eller ett armstöd när man ska läsa, till att kasta i luften och till att använda som kudde mellan knäna (grym avlastning för ryggen, fniss). Han är mitt allt och lite till these days.

Femte saken som inte är kissig: CATE BLANCHETT. Hon är så strålande vacker, spännande, intressant och intelligent så jag bara dör. Jag svärmar för Cate Blanchett. Ville jag bli skådespelare så skulle jag ha henne som förebild. Tänk vilka kunskaper och erfarenheter och vilken talang hon sitter på.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback