Nu evakuerar jag

Ingen påskdepression än så länge. Jag håller hoppet uppe. Är jag kanske inte sjuk i huvudet ändå?

Ikväll rullar jag till villepille för att äta farmors mat, sura, skratta, leka och sova. Ny vändning den här gången är dock att jag inte tar med mig datorn varvid det kommer bli långt mycket tråkigare att sura.

Hursom; innan jag far måste jag bära ut lite grejsimojs i förrådet, vara ledsen för att jag inte är med Pling i Arvidsjaur, packa och äta köttbullsmakaronketchupmiddag. Samt, förslagsvis, klä mig.

Till den som vill mig något: snälla, ring! Rädda mig från den outsägliga tristess som ibland slår till. Detta gäller egentligen inte bara påskhelgen utan i stort sett alla vanliga dagar också. Jag är fenomenal på att prata i telefon så du kommer inte ångra dig ;)

Kommentarer
Postat av: cornelia

du klarar dig fin fint iår gumman!

2008-03-22 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback