Christiiiinaaaaa! Kom heeeeem!

Åh, jag saknar mitt hjärtas dam! Min gula glansiga majskolv! Min boll! Min Buttercup!

Jag saknar de dagar när vi bara helt spontant kunde börja dansa runt till Electric Light Orchestra. Eller när vi cyklade till skolan och skreksjöng Build me up Buttercup. Eller när vi bara låg och sov på varann. Eller den natten då vi gick på den där hemliga lilla gräsplätten vid E12:an. Eller de stunder vi var så irriterade på varann att vi slängde ut den andre. Eller de gånger vi svullade pommes och bea. Eller när vi struttade runt i Sollefteå. Eller självklart varje gång vi såg på mupparna. Jag saknar precis ALLT med Christina!

Kom hem så jag får klippa ditt och hår, raring. Jag känner mig för hemskt ensam.
   Ps. Neil saknar dig.
   Ps2. Det gör inget om du är fet. 


Kommentarer
Postat av: cluckeluck

ceeeepeeeee!
Du fattas mig Johanna Lonnberg!
Kom hit!
Nu! Bokabokaboka. Ge mig suggestions pa datum och jag sager ja.

Jag tror jag far en hjartattack snart. Hastarna (VI) var sa jammarns jaklarns fina och minst fem personer har gett mig berom for det fina vykortet idag. fan fy i helvete. det ar nar man far sana saker som man langtar hem. awh. men still no picture of joannas virvlar. jag vill se virvlar my darjeeling! NU.

2008-03-21 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback