Fyra små rätter

Nu packar jag de sista slattarna, sen lastar vi släpvagnen, sen städar jag, sen bor jag inte här längre. Och så var det med det! Imorgon på förmiddagen kör vi till Sundsvall, och jag hoppas vid gud att det inte är lika kvävande, strålande varmt som idag. Blir det så kommer jag att hänga ut genom bilrutan, så mycket törs jag lova.

För övrigt har jag kommit till insikten att benen blir inte bruna om de inte är bara. Därför har jag ränt runt halvnaken de senaste dagarna. Öppna sandaler och korta klänningar, less is more - i en helt ny bemärkelse.

Äsch, tid för det här har jag ju egentligen inte. Därmed återgår jag till en av världens tråkigaste sysslor - att packa! Det är nästan roligare att moppa golv...


Sen tror jag bestämt att någon tar studenten idag va? Grattis snootcake!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback