Another one of those

Precis som alla andra, har jag snubblat över denna här dårå.

HAR DU PUSSAT NR 2?
AKs sambo. Nej oh nej, har aldrig sett skymten av karln i fråga. Tror bestämt han heter Rene, är norrman och lever tillsammans med BikBok-AnnaKarin.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
BikBok Umeå. Där jobbade jag i nio månader, och blev lite mera vuxen. Kan eventuellt vara bland det bästa som hänt mig - alla kategorier.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
City. Alltså BikBok i Sundsvall City. När jag går hem från jobbet i tid, och bussarna inte stämmer överens, då kommer jga träffa City.

ÄR NR 18 SÖT?
Berndt. Berndt är kanske inte söt, men väldigt rolig. Han svär som en borstbindare, muttrar en hel del och kan ses körandes traktor, letandes serienummer på spisar och rensandes avlopp. Han är alltså fastighetsskötare i huset jag bodde i senast, i Umeå.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NR 33?
Elly BikBok. Det var ungefär så här: woooooow. Energisk, sprudlande, högljudd, inbjudande, stark, framåt, intelligent, strålande, snäll och fantastisk. Och rätt hade jag här. Hon kan konsten att ta en människa med storm, mina vänner.

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Andreas. Min kusin. Senast var i påskas. Då krigade vi förmodligen, för det är det vi gör. Vi åt också våfflor.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
AnnaKarin BikBok. Jadu, det kan jag inte svara på. Däremot är jag stensäker på att det kommer ske - nödörönö - på jobbet.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Anna BikBok. Nära vet jag inte, men vän! Och ja har ett väldigt stort förtroende för denna dam, hon är fantastisk.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Amanda Almqvist. Nädu, henne träffade jag en gång på Åsele Marknad, tre år senare hejade vi på varann i tre år framåt. Aldrig bio dock.

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Anders Ahlmark. Nä, brorsan skulle nog inte klara av det. Inte Anders heller för den delen.

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Hahaha, nu är det inte roligt längre. Erika BikBok. Vi pratar om vad som ska göras idag, hur vi ska lösa olika saker och sen allt annat möjligt som hör vardagslivet till.

KÄNNER DU NR 1?
Saldokoll. Vi står varandra inte nämnvärt nära.

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Anderssonskan. MÅNGA GÅNGER OM!!!

Konklusion; en herrans massa BikBok. Ett skämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback