Jag lever bara om

Mimimimimiiiin Christina, mitt hjärtas dam, har äntligen anlänt. Hon är tillbaka! Något hon glatt ringde och meddelade mig inatt klockan 3, vilket resulterade i att jag försov mig imose. Det bekommer mig inte det minsta dugg. På fredag blir det reunion deluxe. Vi har inte setts sen november. Det är ett under att jag lever.

Jag finner inga ord, så glad är jag idag! Jag utstöter mest underliga små läten av lycka och melodier av munterhet nu och då.

Jag hr fått många små projekt ur vägen idag på jobbet, vilket känns lättande som få saker. Just idag är jag bra, om än lite långsam. Nu håller jag dessutom på att tvätta, så Christina får återse en ren ren. Vad nu det ska innebära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback