Fynd för mig

Jag hittade precis en väldigt stor och bred hårborste bakom min toalettstol. Full med blont hår. Min första tanke löd som så: varför har jag inte sett den här? Sen slog det mig att jag inte normalt brukar krypa runt toalettstolen och leta saker. Andra tanken: vems är det här? Blixtsnabbt insåg jag att det var inte min, ty; ett - jag har inte långt, blont hår, två - hade det varit min skulle jag ha känt igen den. Tredje tanken: hur länge har den legat här? Bra fråga, Johanna. Förra hyresgästen har såvitt jag sett inget hår på huvudet alls, och en thailändsk fru. Hyresgästen dessförinnan dock, hon har ljust och långt hår. Fjärde tanken: fräscht värre.  

Det känns betryggande att veta att jag bor i en lägenhet där ingen städat ordentligt på några år. Vänta nu... visst har jag känt mig ovanligt snuvig på sista tiden? Och ja, visst kliar det lite på ryggen? För att inte tala om det frekventa näsblodet...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså, stumpan. Det är nästan så jag blir orolig för dig! Har tänkt ringa nån kväll, höra hur det nya jobbet ter sig. Men vi har ju fullt upp jämt, då jag inte jobbar. Men nån kväll när jag är ledig och Erik är borta och jobbar så ska jag ringa. Jag saknar dig. Kram

2008-07-12 @ 09:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback