Frispel

Fan. Jag är törstig som en jude men det enda jag har som inte är vatten eller kräver arbete, det är mjölk. Så det blir mjölk och chips. Inte schysst, om jag får bestämma. Försöker packa, men det går uppenbarligen inte så väl. Tänkte ta och måla tånaglarna istället, så de blir värdiga att åka tåg, men de kommer nog aldrig komma upp i de höjderna.

Nä, jag ger mig. Gud är inte nådig idag. Men, om jag funderar på saken så har ju faktiskt allt jävligt löst sig i slutändan... Är det bara jag som är otacksam, månne? Gud kanske är nådig ändå? Eller så har han absolut inte ett skit med saken och göra.

Jag är trött. När jag är trött funderar jag ibland på existensiella frågor. Det blir inte så hejsan alla gånger.

Nä, nu är det jag som packar. Hejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback