Ett och annat

Idag saknar jag gamla vänner. Olika gamla vänner från olika tider i livet.

Nåväl, jag har haft världens knepigaste vecka och det är verkligen så skönt att den största stressen är förbi. Kampanjstarten är idag, vilket innebär att det bara är 999 saker kvar som måste göras, utan egentlig deadline. Förutom att jag tar några dagars semester och måste förbereda inför det, både hemma och på jobbet. Vad det rör förberedelserna hemm blev de lite mindre de också, eftersom det visade sig att tvättstugan är uppbokad resten av veckan. Betyder det att jag måste komma hem till farmor med massa skit som ska rengöras? Det känns inte så hippt, om jag ska vara ärlig. 

Har iaf bokat tåg till Östersund nu, så det är bara att börja packa! Längtar verkligen hem nu, är sprickfärdig snart. Och dubbeltur har jag för min farbror och hans familj semestrar där samtidigt. Det kommer bli kanoners! Bara vila, krama träd och leka. Som det ska va.

Nu är frukosten uppäten. Plikten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback