Vad gör man inte, liksom?

Hej Sundsvalls kommun! Vad sägs om att sanda gångvägarna? Speciellt backarna? Även om ni tror att ni är Norrlands huvustad så betyder det nödvändigtvis inte att ni har världens bästa kollektivtrafik. Just därför finns det de som promenerar. Ta hand om dem, snart finns det inga kvar.

Hej DinTur! Vad sägs om att inte parkera bussen 50 meter från busshållplatsen i väntan på avgång? Jag menar, tycker ni det är en toppenidé att låta folk stå ute och huttra fram till sista sekunden och dessutom se till att skapa era egna förseningar? Jag vet inte det jag.

Hej Birsta City! Vad sägs om att reglera öppettiderna? Kanske anpassa de efter hur stor kundströmningen är? Eller rent utav bara vara lite barmhärtiga mot de stackars själar som arbetar i er kära galleria? Tills jag får se den makalöst braiga dunderförsäljningen de sista dagarna innan jul kommer jag att fördöma valet att hålla öppet till 22.00. Så ser jag på saken.

Hej Johanna! Du är en hemskt trevlig person du. Jag gillar att umgås med dig 24/7. Vi är som skapta för varann och har exakt samma världsbästa humor. Sa jag att du är jättebra också? För det är du, det vill jag lova. Det var verkligen en lucky strike att vi hamnade i samma kropp hörru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback