Jag är så glad, så glad

Vettni, jag bara bestämde mig för att åka till Umeå imorgon. Bara sådär. Snap. Så snabbt gick det. Sååå, nu måste jag skynda mig slå in alla julklappar och pyssla med det, så jag kan få med mig hela lasset hem. Och FINNS det något bättre än att slå in paket? Jag trodde det, men jag vet inte om jag hade fel... En lussekatt på det här så skulle aftonen sitta som ett dubbelsmäck.

Och Cornelia, om du läser det här, glöm bort'et, för jag tänker överraska dig imorgonkväll. Så du vet.

Jag vill skicka ut en kollektivpuss till hela världen. Speciellt till tjejerna som slogs på bussen idag, ni har problem, så jag gissar att ni behöver en. Jag menar, polisanmälan och såna heavy stuff... ni är så unga, så unga.

Kommentarer
Postat av: Frk Ivarsson

Hahahaha, jag har precis skrivit om min obsession när det gäller att slå in paket. Möhöhö. Hälsa Umeå från mig och ta det varligt.

2008-12-10 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback