Ask and you shall know

Okej, hörrni. Det finns några som vill höra lite grejer nu då, och jag är inte mot, jag är för. Det är bara ett litet problem; att berätta hela grejen blir ett för stort projekt för mig. Det blir bara pannkaka av alltihop. Först händer ingenting, sen när jag väl kommit igång så klappar hela systemet ihop. Det blir som en redovisning med stödord, det går inte. Man måste ha hela texten med sig.

Så, jag tänkte såhär, ni får ställa konkreta frågor om det ni vill veta, så svarar jag. Precis som i alla andra bloggar... Jag lär ju kanske kunna skrapa ihop till en fråga eller två. Frk Ivarsson sitter säkert på en del. Blink.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Läste just din kommentar för andra gången, den som du skrev förra veckan i mitt presentera-dig-tack-inlägg på bloggen. Och jag fnissade en masaa nu med. För du låter så sprudlande och glad och mysig och go. Det gillar jag. Och när människor som man inte direkt känner är rara. Åh då får jag tillbaka tron på mänkligheten. Så min fråga till dig blir; hur kommer det sig att vissa människor, trots att man inte känner dem, är så otroligt vänliga? Är det för att vissa är finare än andra i hjärtat eller för att vi glömt bort hur man är trevlig?

Postat av: Frk Ivarsson

Im on it!



1. Först tycker jag att du ska presentera din karriärsstege. Aight aight, jag ställer den i frågeform: "Huuuur Johanna, huuuuur har du tagit dig från gymnasiet till din bossbosschefsroll i sundsvall?"



2. Sedan tycker jag vi ska få lite bilder på karriärskvinnans lägenhet, för oss nyfikna som inte är tillräckligt snälla för att komma och hälsa på som andra snälla människor. I frågeform alltså: "Åhåhåhå Johanna, hur ser din lägenhet ut? Kan du fota den med din kamera?"



3. Och så lite för informationens skull: "Dyker karriärskvinnan Johanna upp på hotellet på juldan så diverse osnälla människor som inte hälsar på men ändå vill träffa dig kan träffa dig lite?"

2008-12-09 @ 11:08:27
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback