En slipsten ska dras på följande vis

Imorse var en lustig morse. Ty jag flashade kartongmannen.

Vi har haft lite problem på jobbet med att Shenker inte vill komma upp med kartongerna till butiken åt oss, vilket vi verkligen behöver att de gör. Vi har försökt komma fram till en fungerande lösning. Men idag hittade jag den ofrånkomligt bästa.

Det var innan öppning så jag hade lagerdörren öppen, och där inne stod jag och bytte om. Plötsligt dyker det upp en äldre man i dörröppningen, där jag står iförd mina för dagen omsorgsfullt valda underkläder. Jag kände nog på mig att jag skulle få herrbesök. Hursom, gubben blev generad bortom idon'tknow men jag ryckte bara på axlarna. Den bjuder jag på, liksom. När han sa att jag hade 14 kartonger att hämta nere på lastkajen var det inga svårigheter att gullbe honom att hämta de åt mig.

Läs och lär flickor. Visa lite hud, så får ni precis vad ni vill. Right?

     För övertydlighetens skull.

Jag hittade ingen bild på Schenker-mannen.


Kommentarer
Postat av: Anapana

Hud for the win, I'll go for that one.

Postat av: linnea

tackar! det blir nog mörkt igen tror jag. inte jättemörkt men mörkt. vi kommer till sundsvall tisdag tror vi. är du där då?

2008-08-14 @ 14:26:32
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: BikBokarn

Eventuellt tack för hjälpen! Coolt att vi har några gemensamma polare på Fejan :)

2008-08-17 @ 12:15:50
URL: http://zakolski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback