Refill

Det här känns som dagens miljonte inlägg, men vafarao, jag är ju göralös.

Alldeles nyligt har jag korvstoppat mig med bränd pommes och fet bea. Jag älskar mina middagar som helt och hållet bortser från kostcirkeln. Skulle någon ta upp det som ett problem kommer jag motargumentera att i bearnaisesås finns mängder av örter, vilket i princip kan räknas till grönsaker. Om jag får bestämma. Vilket jag får. I min värld.

Inspirerad av min kära vän snorre har jag tagit mig i kragen vad gäller facebook. Aldrig har det rått slik aktivitet. Jag känner mig duktig, nördig och fullkombligt onödig. Finfin, normal kombination.

En shout out till bruden i fråga också, ty hon lider av diverse svullna kroppsdelar kombinerat med yrsel och min disk att omhänderta. Puss till henne då va?

Kommentarer
Postat av: amanda

Men hejsan:) vad kul att du har tittat förbi min blogg.
jaha, du det låter bra, jobbar du på förmiddagen på måndag eller? :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback