Ibland har man inte ork att hitta på rubriker, det blir ju inte bra ens alla gånger

Idag är en sån där dag när absolut ingenting händer och jag är världens mest ensamma person. Detta firar jag med att lyssna på lite rar musik, såsom Lisa Ekdahl och The Perishers. Detta säger jag utan att vara bajsnödig. Sen tänkte jag som så att jag skulle trösta mig med bland det bästa som finns - rårakor. Till de skulle jag snyfta lite för att inte Christina är här med mig. Den planen gick i stöpet ty all min potatis hade blivit vitluddig. Därmed tänker jag heller inte snyfta, för det är ju aldrig roligt om inte hela konceptet klaffar. Så då sitter jag här och har försökt lära mig spela gitarr på allvar, vilket gick riktigt bra i fem minuter fram till att jag stötte på ett pyttehinder. Tack vare det är jag nu precis lika ensam och göralös som förut. Men jag försökte i alla fall.

Jag tror jag måste skaffa ett husdjur. Djur är utmärkta, fördi de kan inte prata. Således säger de aldrig något dumt eller helt normalt som man försöker analysera i evigheter och få rätsida på. Oftast blir det bara en avigsida. Vad sägs om en väldigt rar och trogen hund? En mellanstor hund vill jag ha. Ingen liten fis och heller inget troll. Lagom skulle nog bli bäst. Självklart ska den vara fin, gärna brun, lite lagom lång päls, lagomt söta öron och helst ska den låta bli att bajsa när jag inte känner för det.



Den
här vore perfekt. Låt gå att den är vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback