Nu är det på väg utför

För någon dag sedan bestämde jag mig att jag kanske vill ha kort hår. Kanske. Bara kanske. Jag vet inte riktigt var inspirationen kom ifrån, men ibland får jag bara för mig att nu ska det bort. Och ärligt talat har jag sett ganska risig ut på sistone.

Såå, feg som jag är tänkte jag skjuta upp det, men tack vare dagens stillasittande och uttråkning har jag satt bollen i rullning. Jag har kapat av hälften. Jag försökte mig på att ta en bild för att dokumentera the destruction of my hairdo, men jag är ju jag - ingen fotograf, vill säga.

Med all säkerhet konstaterar jag att jag kommer ångra mig något fasansfullt om en vecka eller två, när resten också åkt. Och speciellt när den där perioden kommer då det håller på att växa ut igen. Det är över mitt förstånd varför jag aldrig kan hålla mig till att spara långt hår, när det är det jag vill ha.

Jamenjaha, vahettenehe, nu äre gjort. Och mer gjort skare bli. Det är bara att stålsätta sig för den kommande ångesten.

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback