Jag är min egen insatsstyrka

För att nu spräcka min dystra bubbla, eller kanske för att bädda in mig i en bubbla (?), har jag kommit fram till att det är lite humör jag behöver. Och kanske lite frisk luft. Hursom ska jag börja skratta mer och hitta tillbaka till min töntighet där inget hindrar mig från att droppa dråpliga, dåliga skämt . Var dag skall vara en humoristisk bombräd.

Steg ett blir att jag, som tillhör den lilla skaran som ej laddar ner musik och grejer, direkt tänker promenera iväg till Hemmakväll och hyra lite stand-up med kanske Eddie Izzard. Jag ska beta mig igenom allt jag hittar, och bara le!

På vägen dit ämnar jag givetvis gå och tänka på hur snygg Robert Duvall var på sent 1960-tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback