med ett femte ämne

Det är ingen ordning på mig these days. Följaktligen bör min bloggfrånvaro ses på som något immensely positive. Synd är det att jag inte tog ut lite ledighet tidigare, för de senaste inläggen har varit rent katastrofala. Dock kände jag idag att det var på tiden att visa världen att jag ännu lever. I brist på vettigare saker tänkte jag ta upp fyra ämnen som cirkuelerar i mitt huvud just nu, namely; min cykel, franskan, mitt duschrum, min elakhet. I precis den ordningen.

Min cykel. Den har fått krupp och vill inte längre vara med.

Franskan. Senaste tidens oväntade lust att återuppta franskan, som kulminerade i och med mitt oväntade encounter med fru Borg, har oönskat avtagit i och med mitt oönskade encounter med herr Jacobsson.

Mitt duschrum. Hyresvärdinnan från helvetet har stängt av min golvvärme, av någon oklar anledning. Som hämnd tänker jag inte knacka på och berätta att det är mormors bil som står parkerad utanför huset. Låt monstret ligga sömnlös och fundera över vem det är som våldtar hennes gudsförgätna parkeringsplats.

Min elakhet. Den är tillbaka och den är anmärkningsvärd. 

Avslutningsvis vill jag bara uttrycka min glädje över att mitt gamla nintendo snart är tillbaka i min famn. Yeay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fortfarande inte varit och hämtat ditt nintendo som du så gärna vill ha!:) Det är bara att slå en pling när du har tid att hämta det. Kram

2007-05-14 @ 17:05:26
Postat av: Semikolon

"Låt monstret ligga sömnlös och fundera över vem det är som våldtar hennes gudsförgätna parkeringsplats."
That's the spirit! :D
Och hur var det med uppdaterandet av bloggen, om jag får fråga? :P

Postat av: Ivarsson

Hyresvärdinnor from hell är inte att leka med, du får ta ut din hämnd ordentligt. Parkera hela släktens alla fordon utanför kanske?

2007-05-21 @ 15:54:21
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: rebecca

språk är aptråkigt!

2007-05-25 @ 11:34:55
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback