jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva för rubrik

Idag, när jag vandrade hemåt kom jag helt plötsligt på en väldigt bra rubrik till ett blogginlägg. Den var så passande. Men sen nu, när jag väl sitter och ska skriva, så har den lämnat mig.

Jag känner mig ganska knäpp idag. Det bådar inte gott. I am slowly going crazy. Men ändå är det som en bra dag. Jag ska alldeles strax presentera dagens fördelar i listform, men innan dess tänkte jag delge en liten lista på förstörda/antonym till förstörda ord. Vi kör en topp-tre lista:
1. knäpp
2. knapphändig
3. stort
Nå, då går vi vidare till, som utlovat, dagens fördelar-listan:
1. vaknade trevlig och lugn efter en god natts sömn (tack christinas soffa)
2. gick trevlig och lugn promenad till skolan med christina
3. förmiddagen var trevlig och lugn, relativt stressfri
4. min svensk-oral var trevlig och lugn, relativt smärtfri om man bortser från att jag tappade huvudet i bordet
5. tea och johanna gjorde en trevlig och lugn blixtvisit (motsägelsefullt?) på skolan och överlämnade fribiljetter
6. jag gick en trevlig och lugn promenad hemåt, under vilken jag tänkte trevliga lugna tankar
7. jag gjorde alldeles nu en trevlig och lugn upptäckt; lugn är ett underligt ord
I och med detta får jag nog lov att uppdatera listan med förstörda/antonym till förstörda ord:
1. knäpp
2. knapphändig
3. stort
4. lugn

Jag tror jag är en psykopat.

Christina-abstinens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback