Bara lite randomprat.

Jag borde kirra the final details på mitt math project, men nej. Jag chillar här en sväng istället.

Jag reflekterar över en hel del roliga saker idag. Som till exempel tysta män på scharren, krympande klistermärken, min talang att komma försent eller hur det går till när man faller handlöst, framlänges, och landar med huvudet på en legobit, et cetera, et cetera. Sen sitter jag också och erinrar mig roliga saker som hänt de senaste dagarna. Exempelvis att jag went crazy och köpte tre par skor på en och samma dag, när SaraLi ligger på min säng och gnäller "feeeed meee" samt incidenten med det nattliga spikandet.

Dessutom har en del underliga, underbara grejer skett. Främst tänker jag då på när jag och min 5-årige lillebror analyserade en låttext tillsammans. Det var sent, han kunde inte sova och jag ville inte tvinga honom eftersom det var min sista kväll där. Så vi låg vakna från klockan sju till tio, och pojken var förmodligen inte den piggaste ungen på dagis dagen därpå. Men, äsch.

Jag tror äsch är mitt nya mellannamn. Väldigt attraktivt.

Apropå attraktivt har jag kommit underfund med att jag antingen måste sluta skratta helt och hållet eller helt enkelt lära mig skratta lite snyggare. För som det är nu är det ju verkligen katastrof, hur jag än skrattar så blir det styggt. Lite extra styggt om jag och Christina är ilag.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej. Jag saknar dig.

2007-03-13 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback