Allt är inte guld som glimmar.

Jag vill skriva massa saker men jag tänker så mycket att fingrarna inte riktigt hinner med. Det är bra, och allt kommer att bli bra.

Saker jag ler åt idag:
 - Jag och Emmelie ska promenixa i afton
 - Rabarbergräddste är gott
 - Lillebror ska på kalas (jag vet inte varför jag ler åt det egentligen, men det lät så gulligt)
 - Min fina lägenhet
 - Musik
 - Människor som arbetar på helt fel ställen, som killen på Schmäck
 - Jag är förälskad i Christina
 - Jag har lärt mig göra lockar med plattången, och det gick hem verkade det som
 - Mig själv
 - Gårkvällen
 - Min positiva sida
 - Min negativa sida
 - Charmig bitterhet
 - Gårdagens msn-konversation med pappa, han är rolig
(plus ett antal fler punkter)

Saker jag inte ler åt idag:
 - Mjölken var slut när jag vaknade imorse
 - Att jag är lite feg och lite småtråkig

Det är bra, och allt kommer att bli bra. Allt är nog guld som glimmar ändå. Egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback