Tihi.

Jag känner för att skriva någonting glatt. Jag är glad idag... det mesta är rätt roligt nu för tiden.
För att förtydliga kan jag göra en liten lista:

1. Ehm, jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men ok, jag gick till skolan imorse och precis när jag kom fram fick jag skavsår. Är det inte toppen? Då hade jag ju liks gått färdigt, så då var det ju bara att ta av sig skorna. How's that for positive thinking? Yeah.

2. Christina är på kasst humör, vilket betyder att mitt humör åtminstone är lite bättre än någon annans. Detta medför såklart att jag känenr mig på topp. Coolt.

3. Jag känner en begynnande kärlek gentemot svt. Mycket, mycket fint.

4. Jag gillar människor i allmänhet. Alla är bara så bra, snälla, fina, duktiga. Jag blir alldeles varm när jag tänker på mina vänner och bekantskaper.

5. Mitt duschrum is the place to be. Golvvärme.

6. Jag har skapat ett eget diskettsystem. Det må vara så att det inte funkar, men jag har iallafall försökt.

7. Jag hatar labbrapporter. Okej, det är inte positivt, men jo, det är det - jag får utlopp för mina aggressioner. 

8. Mitt projekt att hitta min musiksmak går rätt bra. Det är roligt och viktigt. Jag hatar att få frågan "vad gillar du för musik?"  och inte kunna svara ordentligt. Jag ska nu bestämma vad jag gillar och inte gillar. Dessutom ska jag skaffa några stabila favoriter. Jag kan uppdatera senare när jag vet vilka dessa är. Tracy Chapman är dock på god väg till denna prestigefyllda plats.

9. Jag har börjat prata med mig själv när jag är ensam. Detta framkallar väldigt mycket skratt; särskilt när kommer på vad det är jag gör. Jag har nu en väldans massa internskämt med mig själv, och det är icket att förakta! Den lilla skumma delen i detta beteende är att jag också pratar med människor som inte finns närvarande för tillfället och ibland för vi väldigt intressanta diskussioner. I like.

10. Jag drömmer jättekonstiga drömmar, som jag ibland också överför till mina vänner. Rätt kul när man tänker efter.

11. Jag säger väldigt ofta saker som jag får ångra senare. Det kan tyckas vara mindre positivt, men det är tvärtom så att det ger mig mycket glädje. Det är inte dumt att kunna ha lite självdistans.

12. Jag är klar med min Extended Essay. Jag är klar med min Extended Essay. Jag säger det igen: Jag är klar med min Extended Essay.

13. Jag har inte lika mycket fobi för talet 13 som jag egentligen aldrig har haft. Sjuk formulering, I know.

14. Jag är kass, men vafan spelar det för roll? Det finns människor som är betydligt mer illa däran.

15. Den här listan var sjukt rolig att göra. Den kanske inte är så underhållande att läsa, men what the heck, liksom.

16. Det finns en kopiöst rolig lärare på skolan. Jag har absolut ingen aning om vem hon är, men varje gång hon går ut för att röka och passerar vårat lilla hörn i S-huset, så fäller hon lustiga kommentarer och gör konstiga små rörelser. Hon förgyller ofta våra gråa hörnsittarstunder.

17. En glad sak är att jag har bestämt att min blogg ska sluta vara så jävla deppig. Nu får det väl fan vara nog!!

18. Jag fick nyss ett foliehjärta, på min hand, av min klasskamrat Bobbo.

19. Jag fick slut på ideér för ett bra antal punkter sedan, men jag har en liten, märklig tvångstanke rörande siffran 22 och måste därför fortsätta ett tag till. Så jag slår till med: Internet är bra. Det kan säkert vara dåligt också, men det är mestadels bra. För mig iallafall.

20. Jag har en snygg, speciell, square-shaped och strålande mp3-spelare.

21. Det är WWW i helgen och det skiter jag fullständigt i. Jag tog ett jämarns fint beslut och lät ambivalensen lysa med sin frånvaro. Vem bryr sig? Jag kör på häng i Umeå, så mycket mera värt.

22. Okej, punkt 22. No more, no less. Jag har värk i min vänstra vad. Do not ask me why, I do not know. Men det är en rätt skön smärta, så jag pallar. Hmm, jag slänger in några små, stora saker på en gång; Tea och Linnéa kommer till stan, jag har en ny klänning, Klara har en ny manlig bekant (yeah), jag ska hem och duscha i mitt duschrum, jag klipper mig lika ofta som SaraLi köper fem upplagor av samma plagg och... nu ids jag inte mer.

Eftersom jag inte kan komma på något käckt avslut på detta, så lägger jag bara ner på en gång. För att få lite effekt på det hela tror jag, helt enkelt, att jag asvlutar mitt i meningen. Men nu är det redan för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback