Punktform är bra form.

Jag vaknade 09.32 imorse och var jättepigg. Nästa gång jag kollade på klockan var den 13.34.

Hur sorgligt är inte det? Jag förlorade fyra timmar, bara sådär, utan att jag ens var medveten om att jag hade somnat om. Nåväl..

En liten uppdatering sen gårdagen:
- Pizzan brände jag sönder och samman.
- Träningsvärken i vänster vad har förstärkts och min gångstil är numera alarmingly lik farmors (jag har också upptäckt att jag har farmors tummar).
- Min dusch och jag har alltid levt i ett sunt förhållande. Allt detta vändes upp och ner igår när skoskavet äntrade vårt samliv. Jag lever nu i ett triangeldrama; många upprörda känslor.
- Tea och Linnéa gjorde kvällen med att de bjöd på tre akter.
- Tea och jag idkade deep-talk och vi fick båda lite perspektiv på saker, tror jag.

Nu är det stan som gäller och jag ser fram emot den kommande, förmodligen väldigt segdragna, what-to-do-diskussionen gällande dagens matintag samt resten av livet. I like these days.

Kommentarer
Postat av: Bobbokrull

Punktform är alltid bra. Och jag känner för dig och dom fyra förlorade timmarna! Du har mina djupaste kondorer (kom på att jag helt enkelt inte vet hur man stavar till kondolencer).

Och så var jag här för att shamelessly pimpa min blogg: http://slightlyinane.blogspot.com/

Lev bäst.

Postat av: tea.

punktform Är en bra form.
och ja, let's be kontakter på each others kontakter. smajl.

2007-02-11 @ 15:18:27
URL: http://ersmarkfuckers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback