Den runda ringen

Gårkvällen var helmysig. Min plan var att svulla ordentligt, men efter en halv pizza så fick jag lägga ner, det gick helt enkelt inte. Lite skämmigt på sätt och vis. Menmen, det var hur kul som helst att träffa Sara och Fia igen. Sara är tjock och Fia är snorig och jag gillar dom. Jättemycket. De kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat.

Ikväll så blir det en till girlie-nightie, med SaraLi denna gång. Jag ska klippa henne lite och sen så drar vi ut förmodligen. Ska bli helnice, vi dissar shape-up. Tror jag. Vi får se vart det bär helt enkelt. Jag har fått order om att dyka upp på Plaza och hon har fått order om att visa sitt vackra nylle på Droskan.

En grej bara, att äta banan och dricka apelsinjuice är inte det absolut godaste man kan tänka sig. Det går an, men det är inte det bästa. Men, om du vill känna dig nyttig, så rekommenderar jag det. Jag känner mig som en friskus. Jättetöntigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback